Сталий маркетинг

Sustainable marketing

Duration: from 7 hours

Format: online and offline

Тренінг надає загальне розуміння про ESG-практики, звіти, стандарти в маркетинговій діяльності компаній, застосування сталого підходу у створення маркетингових стратегій, побудова сталого бренду.
Слухачі отримають наступні компетентності щодо:

    поняття, принципів та переваг зеленого маркетингу, сталої автентичності і грінвошингу;
    розуміння стратегій сталого маркетингу;
    вміння комунікувати з аудиторією, щоб доносити свою цінність та адвокатувати;
    застосування креативності і зменшення маркетингового сліду.

The training provides a general understanding of ESG practices, reports, standards in companies' marketing activities, the application of a sustainable approach in creating marketing strategies, and building a sustainable brand.
Participants will gain competencies in the following areas:

    the concepts, principles, and advantages of green marketing, sustainable authenticity, and greenwashing
    understanding sustainable marketing strategies
    the ability to communicate with the audience to convey value and advocate
    applying creativity and reducing marketing footprint
Illustration

Тренерка - Анніс Захарова

Засновниця сталого бренду одягу AZAVA та членкиня Асоціації експертів зі сталого розвиткую
Консультантка з ESG менеджменту та комунікацій, менторка стартапів та креативного бізнесу.

Trainer - Annis Zakharova

Founder of the sustainable clothing brand AZAVA and member of the Association of Sustainable Development Experts

Consultant on ESG management and communications, mentor for startups and creative businesses.

Illustration