Сталий маркетинг

Сталий маркетинг

Тривалість: від 7 годин

Формат: онлайн та офлайн 

Тренінг надає загальне розуміння про ESG-практики, звіти, стандарти в маркетинговій діяльності компаній, застосування сталого підходу у створення маркетингових стратегій, побудова сталого бренду.
Слухачі отримають наступні компетентності щодо:

    поняття, принципів та переваг зеленого маркетингу, сталої автентичності і грінвошингу;
    розуміння стратегій сталого маркетингу;
    вміння комунікувати з аудиторією, щоб доносити свою цінність та адвокатувати;
    застосування креативності і зменшення маркетингового сліду.

Тренінг надає загальне розуміння про ESG-практики, звіти, стандарти в маркетинговій діяльності компаній, застосування сталого підходу у створення маркетингових стратегій, побудова сталого бренду.
Слухачі отримають наступні компетентності щодо:

    поняття, принципів та переваг зеленого маркетингу, сталої автентичності і грінвошингу;
    розуміння стратегій сталого маркетингу;
    вміння комунікувати з аудиторією, щоб доносити свою цінність та адвокатувати;
    застосування креативності і зменшення маркетингового сліду.
Illustration

Тренерка - Анніс Захарова

Засновниця сталого бренду одягу AZAVA та членкиня Асоціації експертів зі сталого розвиткую
Консультантка з ESG менеджменту та комунікацій, менторка стартапів та креативного бізнесу.

Тренерка - Анніс Захарова

Експертка у сфері сталого розвитку, зростання креативного бізнесу, інноваційних стартапів, маркетингу та брендингу. Амбасадорка сталої моди в Україні та ЄС, а також активно займається захистом довкілля, зокрема океану. 
Анніс заснувала один із перших сталих брендів одягу в Україні, який був використаний як кейс у проєкті Лондонського коледжу мистецтв Fashion Seeds для створення міжнародної освітньої платформи зі сталої моди. Вона також брала участь у першому показі сталих брендів на Київському тижні моди.
На даний момент Анніс активно залучена до національних та міжнародних проєктів, які сприяють зеленому переходу та інтеграції до ЄС.

Illustration

Програма курсу

01

Модуль 1:

Основи сталого маркетингу, зеленого маркетингу та грінвошингу

02

Модуль 2:

Стратегічне позиціонування сталого бренду та креативний підхід у комунікаціях

Illustration