Сталий маркетинг

Сталий маркетинг

Тривалість: від 7 годин

Формат: онлайн та офлайн 

Тренінг надає загальне розуміння про ESG-практики, звіти, стандарти в маркетинговій діяльності компаній, застосування сталого підходу у створення маркетингових стратегій, побудова сталого бренду.
Слухачі отримають наступні компетентності щодо:

    поняття, принципів та переваг зеленого маркетингу, сталої автентичності і грінвошингу;
    розуміння стратегій сталого маркетингу;
    вміння комунікувати з аудиторією, щоб доносити свою цінність та адвокатувати;
    застосування креативності і зменшення маркетингового сліду.

Тренінг надає загальне розуміння про ESG-практики, звіти, стандарти в маркетинговій діяльності компаній, застосування сталого підходу у створення маркетингових стратегій, побудова сталого бренду.
Слухачі отримають наступні компетентності щодо:

    поняття, принципів та переваг зеленого маркетингу, сталої автентичності і грінвошингу;
    розуміння стратегій сталого маркетингу;
    вміння комунікувати з аудиторією, щоб доносити свою цінність та адвокатувати;
    застосування креативності і зменшення маркетингового сліду.

Тренерка - Яна Коньок

Керівниця ISA. Виконавча директорка Асоціації експертів зі сталого розвитку.

Пані Яна має досвід в екологічних і соціальних практиках (місцевих і міжнародних) і активно співпрацює з українськими та іноземними партнерами. Має досвід комунікації з державними структурами, бізнесовими та урядовими й неурядовими організаціями.

Експертка у сфері міжнародних відносин та сталого розвитку з досвідом управління проєктами та стратегічного й корпоративного управління. 

Illustration
Illustration

Тренерка - Яна Коньок

Керівниця ISA. Виконавча директорка Асоціації експертів зі сталого розвитку.

Пані Яна має досвід в екологічних і соціальних практиках (місцевих і міжнародних) і активно співпрацює з українськими та іноземними партнерами. Має досвід комунікації з державними структурами, бізнесовими та урядовими й неурядовими організаціями.

Експертка у сфері міжнародних відносин та сталого розвитку з досвідом управління проєктами та стратегічного й корпоративного управління.

Програма курсу

01

Модуль 1:

Основи сталого маркетингу, зеленого маркетингу та грінвошингу

02

Модуль 2:

Стратегічне позиціонування сталого бренду та креативний підхід у комунікаціях

Програма курсу

01

Модуль 1:

Основи сталого маркетингу, зеленого маркетингу та грінвошингу

02

Модуль 2:

Стратегічне позиціонування сталого бренду та креативний підхід у комунікаціях

Illustration