Сталий маркетинг

Сталий маркетинг

Тривалість: від 7 годин

Формат: онлайн та офлайн 

Тренінг надає загальне розуміння про ESG-практики, звіти, стандарти в маркетинговій діяльності компаній, застосування сталого підходу у створення маркетингових стратегій, побудова сталого бренду.
Слухачі отримають наступні компетентності щодо:

    поняття, принципів та переваг зеленого маркетингу, сталої автентичності і грінвошингу;
    розуміння стратегій сталого маркетингу;
    вміння комунікувати з аудиторією, щоб доносити свою цінність та адвокатувати;
    застосування креативності і зменшення маркетингового сліду.

Тренінг надає загальне розуміння про ESG-практики, звіти, стандарти в маркетинговій діяльності компаній, застосування сталого підходу у створення маркетингових стратегій, побудова сталого бренду.
Слухачі отримають наступні компетентності щодо:

    поняття, принципів та переваг зеленого маркетингу, сталої автентичності і грінвошингу;
    розуміння стратегій сталого маркетингу;
    вміння комунікувати з аудиторією, щоб доносити свою цінність та адвокатувати;
    застосування креативності і зменшення маркетингового сліду.
Illustration

Тренерка - Анніс Захарова

Засновниця сталого бренду одягу AZAVA та членкиня Асоціації експертів зі сталого розвиткую
Консультантка з ESG менеджменту та комунікацій, менторка стартапів та креативного бізнесу.

Тренерка - Анніс Захарова

Засновниця сталого бренду одягу AZAVA та членкиня Асоціації експертів зі сталого розвиткую
Консультантка з ESG менеджменту та комунікацій, менторка стартапів та креативного бізнесу.

Illustration